niedziela, 27 marca 2016

Brushegg - Jajko do czyszczenia pędzli .

Witajcie ! Jak mija Wam świąteczny czas? Brzuszki zapełnione? 
Korzystając z okazji chciałabym życzyć Wam wszystkim radosnych Świąt Wielkanocnych,
samych pięknych chwil spędzonych z bliskimi oraz Mokrego Dyngusa !
Niech każdy dzień będzie przepełniony szczęściem i uśmiechem.

Chyba nie muszę nikogo uświadamiać o tym, jak ważne jest zachowanie odpowiedniej higieny - dotyczy to również pędzli do makijażu. Chcąc cieszyć się piękną cerą powinnyśmy poświęcać im swoją uwagę i dbać by systematycznie je myć i dezynfekować.
Przygotowałam dzisiaj wpis o pewnym gadżecie, który od niedawna znacznie ułatwia mi utrzymanie moich pędzli w czystości i przede wszystkim skraca czas ich mycia. 
Mowa tutaj o Brushegg - malutkim różowym (w moim przypadku) cudeńku, które już po pierwszym użyciu zdążyło mnie w sobie rozkochać. 


 Gumowe jajeczko podzielone jest z drugiej strony na dwie części: górna to wybrzuszenia w postaci kropek, a dolna to podłużne kreski. Łatwo je utrzymać w czystości, nie wchłania wody i wystarczy je później tylko przetrzeć na sucho. 


Podczas użycia Brushegg czyszczenie pędzli jest przyjemne i bardzo proste. Pędzel do podkładu, z którym zawsze męczyłam się najdłużej, teraz czysty jest już dosłownie po chwili. Wystarczy nanieść na jajeczko odrobinę mydła lub szamponu i pocierać pędzlem o jego wypustki - sprawiają one, że produkt lepiej się pieni i dojdzie nawet do najmniejszego zakamarka naszego pędzla.

Poniżej możecie zobaczyć moje mięciutkie czyścioszki:



Szczerze polecam Wam Brushegg, który pomoże zaoszczędzić czas jak i również sprawi, że mycie pędzli przestanie być dla Was katorgą. 


22 komentarze:

  1. Mam identyczny ☺ Kupilam na ebay za 70gr z wysyłką :) dla mnie ogolnie mycie pedzli nigdy nie bylo katarga hehe to jedynie taki dodatek, fajny gadżet dla kobiet :) Zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę, bo dla mnie umycie pędzla z bardzo tłustego podkładu bez tego gadżetu było masakrą :D

      Usuń
  2. Pierwsze słysze o tym, ale napewno znajdzie się i u mnie!
    Ja również nienawidze myć moich pędzli wiec mam nadzieje, że to ułatwi mi życie :D

    Zapraszam jestem tu nowa
    izkaelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O czymś takim pierwsze słyszę, a szkoda bo wydaje się być bardzo ciekawą i przydatną rzeczą! Miłego dnia i Wesołych Świąt!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam jeszcze, na razie raczej nie skuszę się na ten produkt, bo mam mało pędzli. Może w przyszłości! Super post!

    -Natalia

    Zapraszam do siebie! :) MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i jestem bardzo zadowolona z jajeczka, a pędzle czyści się o wiele łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great! Love the size en color! I think this is so practice and usefull! :D

    www.goodselfie.com.mx

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę koniecznie się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego dnia :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. gadżet wydaje się być naprawdę dobry,całkiem ciekawe że można w taki sposób umyć swoje pędzle:)
    patrycjachojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mycie pędzli to chyba najgorsza czynność związana z makijażem -_- No ale cóż, o czystość trzeba dbać, a jajeczko idealnie nadaje się do pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę chyba w niego zainwestować :) Bardzo mi się przyda!

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również polecam, bardzo fajna rzecz
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam jeszcze o nim ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo o nim słyszałam! Muszę w końcu wypróbować :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Genilane zdjęcia !
    http://my-place-to-relax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny gadżet :)
    ja raczej nie zakupię, bo wydaje mi się niepotrzebne takie coś, bo radzę sobie z pędzlami w inny, tańszy sposób :)
    ale ten produkt zapewne nawet fajnie wygląda na półce i to wystarczy :D
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie tutaj!
    Ja na razie pędzli myć nie muszę ;)

    Zapraszam do mnie, bo powróciłam na bloga
    maj-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam te jajeczko z ali i jestem zadowolona :)
    Ps. Fajny blog <3
    magiclovv.com (zapraszam na nowy wpis:* )

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię takie gazety, są bardzo pomocne

    OdpowiedzUsuń