czwartek, 11 czerwca 2015

Karve Nude Sandals - DeeZee / 11% rabat do zgarnięcia !

Witajcie ! Piękna pogoda nie zachęca do ciągłego siedzenia przed laptopem, a wręcz przeciwnie motywuje do aktywniejszego spędzania czasu. Tak też właśnie ostatnio dosyć często wole wyjść na zewnątrz do ogrodu czy nawet na spacer niż marnować tak długo wyczekiwane słońce.
 Moja nieobecność tutaj jest spowodowana również kilkoma innymi czynnikami, ale o tym już nie będę wspominała. Czas najwyższy wziąć się w garść.

Dzisiaj chciałabym pokazać wam niedawno zamówione sandałki na obcasie, które mimo swojej wysokości są bardzo wygodne. Myślę, że dzieje się to głównie za sprawą wbudowanej platformy. Nie mniej jednak zawsze chciałam być posiadaczką tego typu butów - no i stało się !
Zdaje sobie sprawę, że dla jednych z nas ich wysokość to zabójstwo, ale dla drugich to już coś wręcz normalnego. Dlatego też DeeZee oferuje przeróżne modele więc każda z nas na pewno znajdzie tam coś dla siebie. Tak też stało się właśnie i w moim przypadku. Wybrałam model Karve Nude Sandals, który oprócz tego beżowego, dostępny jest również w kolorze czarnym i białym. Dodatkowo w podjęciu decyzji utwierdził mnie materiał, z których są one wykonane. Jest on skóropodobny więc jak dla mnie jest on o wiele lepszym wyjściem niż ten z zamszu. Dobrze przecież wiemy jak zamsz lubi obchodzić oraz ścierać się tworząc rozjaśnione, nieestetyczne plamy.
Śmiało więc przejrzyjcie wiosenno/letnią ofertę Deezee, bo jak widać naprawdę warto.


Dodatkowo postanowiłam podarować jednej z was kod z 11% zniżką na zakupy online w Douglas, który dostałam razem z zamówionymi sandałkami. Jest on ważny do końca czerwca więc bez problemu jedna z was zdąży go wykorzystać. Podkreślam, że kod ten nie był przeze mnie używany.
Jesteście chętne?



Jeśli tak to wystarczy, że spełnicie jeden warunek - dołączycie do grona obserwowanych i napiszecie w komentarzu pod jaką nazwą. Podajcie również swój e-mail bym mogła bez problemu skontaktować się z jedną z was i przesłać zdjęcie z odkrytym kodem. Jeżeli jesteś już obserwatorem mojego bloga to również możesz wziąć udział w zabawie. W niedziele pod tym wpisem pojawią się wyniki losowania spośród osób, które spełniły warunek uczestnictwa. 
Powodzenia !

Kod z 11% zniżką na zakupy online w Douglas wygrywa:
stelciak@gmail.com

Gratulacje !

31 komentarzy:

  1. piekne sandałki !<3
    własnie pogoda cudna to i chce się wyjść ,ja własnie lecę się opalać na leżak !:*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne sandałki idealne na taką pogodę
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne sandałki! Byłabym chętna na kupon, ale teraz niestety niczego tam nie kupuję. Naprawdę świetny gust! Zapraszam do siebie :)
    majerinii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sandałki. Jak szukałam butów na wesele w sierpni też oglądałam podobne, tylko, że jak wejdę na stronę DeeZee to wszystkie buty mi się podobają i w efekcie nie mogę się zdecydować :D Nie biorę udziału w konkursie bo nie planuję na razie tam zakupów ale do obserwatorów i tak dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie są bardzo wysokie ale wierzę że wygodne bo właśnie też mam jedne na takiej platformie i są jedne z wygodniejszych :)
    Bardzo ładne są:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne buciki <3
    Dziekuję Kochana za miły komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne buciki ! Też się zastanawiam nad zakupem sandałków z ich strony. Mają świetne buty w bardzo przystępnych cenach :)

    bluemuffinsandroses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne buty. Zastanawiam się nad kupnem kilku rzeczy z tej strony.
    Co ty na wspólną obs? Jeśli tak to zacznij i daj znać.
    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne butki, ale znając mnie - umarłabym w nich. Biorę udział w konkursie :)) mail to: stelciak@gmail.com i dołączam do grona obserwatorów też właśnie pod nickiem stelciak. Poza tym zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam, wiesz, że początki są trudne. Wpadnij! :))) b3auty-and-the-b3ast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne buty <3
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne sandały :)
    Uwielbiam buty na wysokich obcasach :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne są te buty :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne te buty ! Będziesz fajnie w nich wyglądać.

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mi właśnie dzisiaj przyszły butki też zamówione na tej stronie :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się to co napisałaś w notce :)
    Miłego dnia :)

    Zapraszam do siebie: http://poppymiau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne butki :)

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne buciki!
    Obserwuję i zapraszam: lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super :) Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne butki ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne buty ;)

    nieprzescigniona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty jak już pisałam kiedyś- śliczne!
    Gratuluje :D
    aparacikxxl.blogspot.co,

    OdpowiedzUsuń
  22. o łał ale bym takie buty chciała:D Obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Te buty są po prostu śliczne.Ja niestety nie jestem zbytnio przyzwyczajona do takich wysokości :D Ale zobaczymy,może się to zmieni :D
    Zostawiam obserwację i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń