czwartek, 7 maja 2015

Próbka perfum Yodeyma .

Jakiś czas temu zauważyłam, że firma Yodeyma oferuje darmowe próbki perfum. Postanowiłam więc sama sprawdzić czy faktycznie tak jest. Okazało się, że tak ! Przyznam szczerze, że nigdy jeszcze nie spotkałam się z tą firmą perfum i przez to właśnie spontanicznie wybrałam swój zapach. Oczekiwałam z niecierpliwością, ale ku mojemu zdziwieniu długo nie musiałam tego robić. Koperta z 15 ml próbką przyszła do mnie już ponad tydzień od zamówienia. Czytałam u innych dziewczyn, że z czasem jej dostarczenia bywało różnie. Zdarzało się nawet, że w ogóle nie przychodziła - niestety. 
Pomyślałam jednak: kto nie próbuje ten nie zyskuje. 
Wybrałam zapach Adriana, w którym dominują nuty szyprowo - owocowe. Mimo wcześniejszych obaw, bardzo mi się on spodobał. Na początku jest on dosyć intensywny, ale z upływem czasu słabnie. Moim zdaniem idzie to na plus, ponieważ nie przeszkadza on wtedy osobom w moim otoczeniu, choć oczywiście jest nadal wyczuwalny.


Ogólnie mówiąc zapach ten jest bardzo wydajny oraz niezłej jakości. Myślę, że warto go więc zamówić nawet w pełnowymiarowym 100 ml flakonie za cenę 94,20 zł bez kosztów wysyłki. Wiadomo jednak, że prawie 100 zł ma swoje miejsce, ale czasem przecież można sobie na to pozwolić. Dodatkowo do każdych dwóch zamówionych perfum otrzymamy 15 ml próbkę w celu zapoznania się z ich bogatą ofertą, w której są również zapachy męskie. 


Niektóre z nich mają nawet swoje oryginalne odpowiedniki. Dowiedzieć się tego możemy w załączonej ulotce. Wybrany przeze mnie zapach Adriana jest odpowiednikiem Si (Giorgio Armani).


Informuje, że niestety obecnie nie można już zamawiać darmowych próbek. Jednak zawsze można pokusić się o pełnowymiarowy flakon, kupując go na podstawie spisu każdego z zapachów na ulotce. Znajdziecie ją bez problemu gdzieś w internecie. Jeśli jednak macie problem z jej poszukaniem to ja chętnie pomogę. Osobiście cieszę się, że udało mi się załapać chociaż na jedną z nich. 
Kto wie, może darmowe próbki jeszcze powrócą?


21 komentarzy:

  1. wydają się bardzooo fajne! :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No takie darmowe próbki świetna sprawa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja koleżanka ma Si i sobie chwali :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się świetny ten zapach, lubię takie eksperymentalne zapachy, byle by tylko nie drażniły osób wokół :) Pozdrawiam cieplutko :* Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z próbki :)

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zamówiłam dla siebie i dla Męża. I jestem bardzo pozytywnie zaskoczona trwałością i wydajnością.

    OdpowiedzUsuń
  6. osobiście jakoś nie przepadam za "odpowiednikami", bo zawsze mam wrażenie, że oryginał pachnie delikatnie inaczej, ot zawsze będą różnice, ale z drugiej strony cena kusi... oj kusi, tak czy inaczej obserwuję Twojego bloga :)
    pozdrawiam
    Vivi

    Vivienne Night Blog
    www.viviennenight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że już się skończyły te próbki. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Może kiedyś się skuszę. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kojarzę zupełnie tej firmy. Ciekawe jak Adriana wypadłaby w porównaniu z oryginałem. Swoją drogą należę chyba do mniejszości, która za Si nie przepada ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej firmie!
    Weszłam na ich stronę, żeby spróbować też w tymi darmowymi próbkami, ale niestety tę kategorię na stronie internetowej aktualnie po prostu wyłączyli. Może innym razem mi się też uda. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  10. Ani razu nie widziałam loga tej firmy, ani nie słyszałam nazwy:) Jak na razie mam dwa ulubione perfumy, które naprawdę ciężko pobić według mojego uznania :)
    pozdrawiamy i zapraszamy!
    jesteśmy raczkującym blogiem, więc każdy gest w naszą stronę ogromnie nas cieszy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Również mam jedną z ich próbek i jest rewelacyjna. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, szkoda że już skończyła się ta promocja.

    Zapraszam do mnie :)
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się nie udało załapać :( ale super akcja z tymi próbkami! ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Adriane, przepięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna akcja z tymi próbkami! Nie słyszałam wcześniej o tej firmie... Pozdrawiam http://ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. "Yodeyma" ma świetne perfumy! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Polecam perfumy z tej firmy! One są cudne ;)
    http://caroline369.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń