poniedziałek, 4 maja 2015

Wstążkowe rękodzieło .

Chyba każda z nas lubi otaczać się pięknymi rzeczami. Obecnie w internecie możemy wyszukać wiele inspiracji oraz pomysłów jak zrobić coś krok po kroku. Przy odrobinie chęci i czasu stworzyć możemy coś własnego, niepowtarzalnego. Musimy tylko wiedzieć, że nie zawsze jest to takie proste. Wymaga to od nas jednak pewnych umiejętności oraz przede wszystkim dużej ilości cierpliwości. 
Osobiście podziwiam osoby, które tworzą przeróżne cuda własnoręcznie. Sama mam okazję obserwować jak to wygląda od podstaw, ponieważ zajmuję się tym również moja siostra. 
Tworzy ona głównie ze wstążek, ale nie poprzestaje tylko na nich. Przyznam, że czasem nawet ja pomagam jej w składaniu elementów, szyciu ich, itd. Nie pomyślałabym jednak, że może mi to sprawiać aż tak wielką satysfakcje. 
Wstążkowe rękodzieło idealnie nadaje się na prezent, a poza tym świetnie wygląda i jest bardzo trwałe. Możecie sami się przekonać oglądając poniższe zdjęcia.






Więcej możecie zobaczyć klikając w poniższe zdjęcie, które przeniesie was na oficjalną stronę.
Zachęcam również do polubienia, dzięki czemu będziecie mogli śledzić wszystko na bieżąco.


Tworzycie coś sami? Jeśli tak to pochwalcie się - chętnie popatrzę :)


28 komentarzy:

  1. boskie rękodzieło! :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeejuu jakie cudowne! :) może wspólna obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja siostra naprawdę jest zdolniachą! :) Osobiście nie mam do tego cierpliwości hah :D Fajnego prowadzisz bloga, więc dodaję do obserwowanych i pozdrawiam cieplutko :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre rzeczy są przepiekne! Szczególnie spodobały mi się kartki:)

    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne to jest :)
    kiedyś bardziej "tworzyłam" teraz coś mi nie wychodzi..

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawdziwe arcydzieła i rzeczywiście trzeba wiele cierpliwości i czasu do tego:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mam lubi robić takie rzeczy, ja nie przepadam. Jakoś nie mam zdolności manualnych :D
    +Obserwuję i mam nadzieję na rewanż :*
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne rzeczy :) Naprawdę arcydzieła :)
    Zapraszam http://fashionismywold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy, haha. :) Twoja siostra robi arcydzieła! :D
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe wstążkowe arcydzieła !!
    Podziwiam talent wykonawcy !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudeńka! Też kiedyś się w to bawiłam, ale stwierdziłam że to nie jest dla mnie haha :)
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, ale cuda!

    Mam prośbę: chciałabym w najbliższym poście zrobić Q&A, więc może masz jakieś pytania? Jeśli tak to zadaj je pod najnowszym postem. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudowne rzeczy :) Wszystko wygląda bardzo efektownie :) Ja niestety mam dwie lewe ręce do zadań manualnych, co silnie łączy się z brakiem cierpliwości, ale chociaż miło się patrzy na takie udane dzieła :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. O jacie! Piękne są te rzeczy <3!
    Pozdrawiam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie to wszystko wygląda, chciałabym tak umieć :)
    wspólna obserwacja? daj znać u mnie :)
    ana-beauty-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem pod wrażeniem! :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny blog ♥
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    by-natalixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite, jakie cudeńka! A ten bukiecik, nadzwyczajny talent! *.*

    Pozdrawiam.
    albumcodziennosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej przepiękne! *-*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne ! :O Twoje ręce czynią cuda :) Bardzo ciekawy i pomysłowy blog. Pozdrawiam
    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny ten pierwszy bukiecik! :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne ozdoby, najbardziej podoba mi sie butelka, no świetnie to zrobione !

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie cudeńka potrafisz wykonać :) Na prawdę są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na prawdę musiałaś się zmęczyć ! Ale efekt cudny! :)
    http://caroline369.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń