sobota, 25 kwietnia 2015

Soczysta pierś kurczaka z czosnkiem i ziołami .

Jakiś czas temu miałam okazje spróbować aromatycznej piersi kurczaka. Przyznam, że bardzo mi wtedy smakowała. Nie była ona sucha tylko wręcz przeciwnie bardzo soczysta. Postanowiłam więc, że sama przygotuje ją u siebie. Z pomocą przyszła mi saszetka Pomysł na.. z Winiary. Wybrałam pierwszą lepszą z czosnkiem i ziołami, nie zwracając szczególnej uwagi na dostępne jeszcze inne rodzaje. Dzięki saszetce, w której znajdziemy specjalny pergamin z dodatkiem przypraw możemy w szybki sposób przygotować coś smacznego.



Co potrzebujemy?
- 4 piersi kurczaka, ok. 600 g


Przygotowanie:
Rozgrzewamy patelnie nie dodając w ogóle oleju.
Następnie lekko rozbijamy pierś kurczaka (ok.150 g) na grubość 1,5 - 2 cm
Umieszczamy pierś na jednej połowie pergaminu, a drugą częścią przykrywamy ją od góry.


Kładziemy mięso zawinięte w pergamin na wcześniej rozgrzanej patelni. Smażymy na średnim ogniu przez 5 minut do momentu, aż mięso będzie dobrze wysmażone.
Przekładamy gotowe mięso na talerz wyrzucając pergamin.

Do mięsa oprócz ziemniaków dodałam również dodatek w postaci sałatki z fetą, którą osobiście uwielbiam. Do jej przygotowania potrzebne nam będą:
- Ser feta
- Dressing sałatkowy Madero
- Mieszanka sałat, np. Vital fresh z rukolą lub roszponką
- Ogórek, pomidorki koktajlowe (czasem dodaje również rzodkiewkę)


Kroimy ogórka i pomidorki w dowolny sposób. Następnie wrzucamy to wszystko do sałaty. Dodajemy również ser feta pokrojony wcześniej w kwadraciki. Polewamy całość dressingiem i delikatnie mieszamy. Później już tylko nakładamy gotową sałatkę na talerz obok ziemniaków i mięsa.


Smacznego !


18 komentarzy:

  1. wygląda smacznie ! :)

    Pozdrawiam,
    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychotki na talerzu. :) Bardzo ładnie to wygląda! :)
    Pierś z kurczaka na obiad to mój standard.. Jednak nigdy nie korzystałam z "Pomysłów" by je przyrządzić! Chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama robię co niedziela tą soczystą pierś :D i jest pyyyszna :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. robiłam polecam bylo bardzo smaczne ! (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pysznie, ale ze mnie taka beznadziejna kucharka, że nawet nie wiem czy z tym bym sobie poradziła :D

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super wygląda <3
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te pomysły na :D Są smaczne i super, że nie trzeba używać tłuszczu aby je przygotować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda przepysznie! Namówię mamę, by przygotowała to na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pierś z kurczaka w prawie każdej postaci, pychota! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm! Często robię sobie takiego kurczaka an obiad. Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ochotę na to :)
    kurczak to chyba jedyny rodzaj mięsa który mi smakuje
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż ślinka cieknie! Wyglada naprawdę przepysznie ♥
    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  13. Pysznie wygląda :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeeeejku, ale mi narobiłas smaka na piers z kurczaka! Lece do kuchni coś zjesc po nie przezyje :D
    Dziekuje ci za komentarz. jest mi naprawde milo :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mala dawke fotografii :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedzenie wygląda przepysznie ! Talerz jest tak kolorowy, że naprawdę - aż cieknie ślinka :D Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten papirus, coś genialnego i szybkiego w przygotowaniu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem z typu kuchareczek więc na pewno wypróbuję :D
    http://caroline369.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń