poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Biżuteria artystyczna - TopArt Jewelery .

Witajcie ! Jeśli lubicie nosić jedyną w swoim rodzaju biżuterię to ten wpis przeznaczony jest właśnie dla Was. Niedawno do mojej kolekcji dołączyła grawerowana bransoletka, na której widnieje imię najważniejszej dla mnie osoby wraz z datą naszej rocznicy związku. Muszę przyznać, że zawsze chciałam być posiadaczką takiej właśnie bransoletki. Jak widać jest ona dosyć skromna, ale mimo to bardzo mi się podoba. Oprócz niej zaprezentuje Wam również komplet, który moja mama dostała w prezencie oraz jedną przykładowo wybraną bransoletkę.
Wszystkie te rzeczy pochodzą ze stoiska z biżuterią artystyczną tworzoną ręcznie. 


Co je wyróżnia? 
Na pewno oryginalny wygląd oraz niepowtarzalność. Wykonywane są indywidualnie według naszych potrzeb. Powstają z drewna, szkła, filcu, ceramiki, masy perłowej, modeliny. Bogaty wybór kształtów, kolorów oraz materiałów pozwala nam stworzyć coś wyjątkowego. Zobaczcie same:





  
Co myślicie o takiej biżuterii? Przypadła Wam do gustu? 

Punkty TopArt Jewelery znajdziemy w:
- Galeria Solna Inowrocław
- CH Focus Mall Bydgoszcz
- CH Cuprum Arena Lublin
- CH Kaskada Szczecin
- CH Atrium Koszalin
- CH Focus Mall, Auchan Zielona Góra


30 komentarzy:

  1. Taka personalizowana biżuteria bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są bardzo fajne ;)
    paperlifex33.blogspot.com obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka na 3 zdjęciu cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te bransoletki :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Srebrna z sercem- cudowna.

    http://theperfect-smile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się ta z sercem, ale bez napisu :D

    by-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam, że to jest u mnie w Bydgoszczy :D
    świetnie się prezentują! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie! ;)
    natuuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najbardziej lubię taką minimalistyczną biżuterię jak na ostatnich zdjęciach :) Piękne serduszko i jak widzę fajna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne są :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ta ostatnia świetna !!!!! :-*
    również obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. my z chlopakiem mamy obrączki z wygrawerowaną data odkąd jestesmy razem :)
    uważam, że to świetna rzecz!

    Zapraszam do komentowania i obserwowania- zawsze się odwdzięczam :)
    eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna bizu *_* najbardziej podobaja mi się te delikatne bransoletki z serduszkami i wygrawerowanymi napisami ;) personalizowana biżuteria jest najładniejsza

    zaobserwowałam kochana, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła, ale do niczego nie zmuszam :3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z SASSY OOTD ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna biżuteria. :)

    Dodaję do obserwowanych.
    W wolnej chwili zapraszam również do mnie.
    Pozdrawiam!
    detailsrevolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. trzecie zdjęcie - bransoletka - najlepsza moim zdaniem <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam ludzi, którzy tworzą handmade, naprawdę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna biżuteria! Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku!

    Bardzo proszę o kliknięcie w link koszulki w najnowszym poście : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jestem fanka bardzo delikatnej bizuterii a takie serduszko sama bym chciala miec :) widzialam tylko na wakacjach jak grawerowali zawieszki

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta pierwsza bransoletka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna bransoletka :)
    Szkoda że nie jest w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta bransoleta z imieniem twojego chlopaka jest super, sama bym chciala miec taka :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne rzeczy
    obserwuje,moge liczyc na rewanz ? :)
    http://klaudixiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubie rzeczy, które są robione pod nas. Taka indywidualna i niepowtarzalna biżuteria to bardzo fajna sprawa :)

    buzka:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie rzeczy, zawsze myślę, że to jednak czyjaś robota i po prostu to czyni je wyjątkowymi!

    Wypromuj się - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię taką ręcznie wykonywaną biżuterię, chociaż wolę zakupić półfabrykaty i sama stworzyć coś dla siebie, gdyż jestem fanką przeróżnych DIY. :)
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń