sobota, 18 kwietnia 2015

Nowe życie bloga / Spaghetti 4 sery z brokułami .

Cześć ! Jak widzicie postanowiłam powrócić ale, nie jestem do końca przekonana, czy to dobry pomysł. Przyznam jednak, że strasznie się stęskniłam za tym całym blogowaniem. Może i nie wychodzi mi to idealnie, ale staram się jak tylko mogę. Głównie zależy mi by w jakiś sposób spędzać tutaj swój wolny czas oraz oderwać się od codzienności. 
W planach mam również lekkie zmodyfikowanie wyglądu bloga. Trzeba nadać mu troszkę świeżości. Mam nadzieje, że mimo wszystko Wam się spodoba.

Dzisiejszy post to kolejna kategoria wpisów, którą postanowiłam wprowadzić. 
Jest to: Gotowanie / Jedzenie - poświęcona przepisom i daniom, które osobiście bardzo lubię. Chciałabym podkreślić, że żadna ze mnie kucharka. Moje kuchenne umiejętności są wręcz na poziomie podstawowym. Przyznam, że gotowanie nie jest moją mocną stroną. Można by nawet stwierdzić, że za tym nie przepadam. Jednak staram się nie narzekać i dzielnie próbuję swoich sił w kuchni, bo jak wiadomo gotowanie jest głównie w życiu kobiet rzeczą nieuniknioną.

Chciałabym podzielić się przepisem na spaghetti. Brzmi banalnie? Zapewniam Was, że nic bardziej mylnego. Tym razem zamienimy klasyczny sos na serowo - brokułowy. Dobrze jest tak czasem spróbować czegoś innego. Makaron oczywiście pozostaje bez zmian, ale możemy przecież użyć dowolnie przez nas wybranego. Danie to jest łatwe i dosyć szybkie w przygotowaniu.
Uzyskamy z niego 4 pyszne porcje.

Co potrzebujemy?


- 300 g makaronu
- sól (do ugotowania makaronu)


Do przygotowania sosu:
- Knorr Fix Spaghetti 4 sery z brokułami
- 50 ml śmietany 18%
- 250 ml wody
Wszystkie składniki mieszamy ze sobą, a następnie gotujemy przez 3-5 minut.
Gotowe !

Teraz już tylko nakładamy wcześniej ugotowany makaron i polewamy dowolną ilością sosu.




Smacznego !


20 komentarzy:

  1. Świetny blog! Prowadź go jak najdłużej!!!!!
    Wygląda bardzo smacznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo jakie pyszne! Dzisiaj miałam to właśnie na obiad :)
    Zaobserwowałam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. często robię takie spaghetti.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, masz bardzo ładny blog i świetne piszesz posty. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak to ty zacznij i daj znać że moja kolej. :)

    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. pytałaś u mnie gdzie można kupić krem emolium - w aptekach, kosztuje ok. 20-23 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo pysznie *.* Chętnie sama spróbuję zrobić.
    Może obs za obs? Jak tak zacznij i napisz u mnie w komentarzu :)
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam makarony z serem! Polecam dodać do sosu jeszcze pieczarki albo pomidorki koktajlowe- pycha! :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Narobiłaś mi smaka:D
    Obserwuję i zapraszam do siebie

    natuuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowicie! :D

    Zapraszam do mnie: http://justlyjass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sądzę, że warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem po obiedzie, ale naprawdę zgłodniałam patrząc na Twoje danie :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja imienniczka <3 Uwielbiam makarony xD I też jestem blondynką :D BLIŹNIACZKI


    http://thehiddenblonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały blog i cudowny przepis napewno wypróbuje!



    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, że wróciłaś. Nie ma ludzi ani rzeczy idealnych.
    Smakowicie wygląda.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja rowniez nie jestem zadowolona ze swojego blogowania, chcialabym to robic o wiele wiecej czasu ale nie za bardzo go mam. Ciesze sie, se wrocilas ;))) a spaghetti musze wyprobowac ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda tak smakowicie, a u mnie piąty dzień diety :(( :D


    Zapraszam do komentowania i obserwowania - zawsze się odwdzięczam!
    http://eye-shadoow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię, ale ja często dodaje jeszcze kurczaka i wolę inny makaron :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie dania~! :)
    http://caroline369.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń