wtorek, 25 listopada 2014

Heat Gray Skirt .

Witajcie ! Dzisiejszy wpis miał mieć zupełnie inną tematykę, ale z powodów zdrowotnych nie dałam rady zrobić potrzebnych do niego zdjęć. Niestety ostatnio odnowił się okropny ból kręgosłupa, podobny do tego, który towarzyszył mi tuż po upadku ze schodów. 
Jednak spokojnie, wszystko w swoim czasie - przynajmniej częściej mnie tutaj spotkacie :) 

Teraz do rzeczy.. niedawno jedna z dziewczyn napisała mi, że mam piękną sukienkę. 
 Postanowiłam więc po czasie przyjrzeć się temu zestawieniu i rzeczywiście wcale jej się nie dziwię, że tak właśnie pomyślała. Uwierzcie jednak, że to nic innego jak szara spódnica w połączeniu z białym koronkowym body. Wydaje mi się, że zmylić mógł ją ten biały paseczek na dole. 
Hmm.. też dałyście się złapać? :D


Spódnica kupiona była na portalu Vinted (jeśli posiadacie tam konto, to piszcie w komentarzach - chętnie zajrzę) Wykonana jest z grubego materiału, a więc co za tym idzie jest ona również dosyć ciepła i nadaje się akurat na obecną jesień jak i zbliżającą się zimę. Ubrałam do niej koronkowe body, które tak samo jak i na rękawach jest prześwitujące na plecach aż do samego dołu. Buty, że tak powiem są tutaj z przypadku, ponieważ założyłabym zupełnie inne. Jednak to nie o nich tutaj mowa.

Prawda, że ładnie się układa ta spódnica? :)


43 komentarze:

  1. prawda. bardzo ładnie :) zwłaszcza na takich nogach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wygląda ta kreacja na Tobie :) dziękuję za miły komentarz :)

    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się złapać nie dałam, ale to zestawienie rzeczywiście wygląda bardzo ładnie :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczną masz tę spódnicę:) ślicznie wyglądasz:*
    sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że to spódniczka i bluzka, ale faktycznie przez ten pasek na dole można zestawienie pomylić z sukienką. Bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna spódnica i mega figura :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna stylizacja ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, wspaniałe nogi! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. mega spódniczka :-) całość prezentuje się na Tobie bardzo elegancko

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna spódniczka, zrezygnowałabym tylko z tych lajkrowych świecących rajstop i założyła jakieś czarne.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem osobiście przekonana do czarnych rajstop :)

      Usuń
  11. swietna spodniczka;p ja nie mam tam konta;p
    Oczywiście obesrwuje i licze na rewanż;p
    Mogłabyś poklikać mi w linki? za pierwszym razem mi się nie udało ,
    ale próbuję jeszcze raz, dlatego bardzo cię o to prosze:P
    odwdzięczę się ,czym będziesz chciała i wybiorę blogi, które bd polecac w postach:D

    http://moohox3.blogspot.com/2014/11/cooperations.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna spódniczka, świetny kolor i krój :)

    OdpowiedzUsuń
  13. noo widać że to oddzielna spódnica aczkolwiek można mieć początkowe złudzenie..
    http://www.vinted.pl/members/510381-marzenajasik

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw, sama uwielbiam nosić rozkloszowane spódnice! :)
    Super wyglądasz :)
    I zdrówka życzę! :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju zazdroszczę figury <3

    ZAPRASZAM DO MNIE ♥KLIK♥
    Bardzo spodobał mi się Twój blog, na pewno tu będę częściej zaglądać :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz bardzo ładnie, idealnie wszystko dobrane, podoba mi się :)
    Twój blog przypadł mi do gustu, więc może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też mam 164cm wzrostu, ale chyba mamy całkiem inną figurę, bo dałabym ci powyżej 170 :D
    Ej, ja od razu widziałam, że to spódnica, swoją droga bardzo ładna.
    Fajny blog, chyba będę tutaj zaglądać częściej.
    Zapraszam również do siebie http://lifestyle-foryou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. bardzo możliwe :D
      Dziękuję, miło mi :)

      Usuń
  18. Jaka chudzinka z Ciebie! :D Obserwuję i będę wpadać często :D Nie dałabym Ci 164 cm wzrostu :D Myślałam, że oscylujesz gdzieś w granicach 170-172 czyli tak jak ja :D

    OdpowiedzUsuń