czwartek, 20 listopada 2014

Chiffon Lace Skater Dress .

Witajcie ! Strasznie się stęskniłam za blogiem i za moimi czytelnikami, bez których nie byłoby kompletnie żadnej przyjemności pisania tutaj czegokolwiek :) Uwielbiam mieć z Wami ten kontakt jak i również to, że angażujecie się w dyskusje na przeróżne tematy.

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam jedną z sukienek, którą zamówiłam jakiś czas temu z myślą o imprezie osiemnastkowej kuzyna mojego chłopaka (wolałam zaznaczyć by nikt czasem nie pomyślał, że chodziło mi tu o moją - choć w tym wypadku byłoby to akurat miłe :D) No cóż, niestety ja już dawno mam to za sobą. Niestety? Zgadza się.. ponieważ czas ucieka później w ekspresowym tempie.
Z racji, że bardzo lubię szperać po stronach internetowych w poszukiwaniu ciuchów natrafiłam na internetowy raj - mam tu na myśli Nelly. Po chwili przeglądania zaczęłam zachwycać się asortymentem tego sklepu - pomimo niektórych, wygórowanych tam cen. Jednak to już odrębna kwestia, gdyż można uprzednio zaznaczyć do ilu złotych chcemy coś znaleźć. Następnym plusem jest możliwość obejrzenia krótkiego filmiku widząc przy tym jak dana rzecz prezentuję się na osobie. Dostawa odbywa się w ciągu 3-5 dni roboczych. Zaglądajcie więc śmiało, polecam ten sklep z czystym sumieniem :) 

Teraz czas na kilka zdjęć, które zobrazują Wam sukienkę o której jest mowa w tym wpisie: 



Sukienka ta ozdobiona jest koronką oraz ma kawałek transparentnej (prześwitującej) góry nad biustem jak i całe plecy więc nie obyłoby się tutaj bez stanika samonośnego, który miał u mnie swój debiut i sprawdził się rewelacyjnie. 
Ponadto jej dół pięknie wiruje w tańcu :) 


Zdecydowanie mogę przyznać, że zakup się udał. Co o niej myślicie? 

34 komentarze:

  1. Cudowie ! bardzo mi sie podoba ! Obserujemy ? :) zapraszzam do siebie ;*

    http://nussy99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka jest wspaniała!! Idealna na przebranie w dniu ślubu

    pozdrawiam kochana,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio jest ona często kojarzona właśnie z taką ślubną :D
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  3. O jo joj! wyglądasz jak księzniczka <3
    Bardzo mi się podoba <3 naprawdę wspaniale na Tobie leży ;*
    OBSERWUJE :D
    Ps. Wpadaj do mnie na konkursik :) Może akurat szczęście do Ciebie sie uśmiechnie :))
    http://magiclovv.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap-wygraj-narzutke.html
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest rzeczywiście śliczna, jednak na 18 bym jej nie założyła. Za elegancka moim zdaniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak być :D
      Jednak ja muszę przyznać, że czułam się w niej bardzo dobrze :) mimo, że to nie był np. ślub tylko akurat ta osiemnastka :)

      Usuń
  5. Przeczytałam Twoje "o mnie" o zgadza się ze mną dosłownie wszystko oprócz imienia i nazwiska :D A sukienka śliczna! Dodaj tylko do niej jakieś dodatki i buty w kolorze, który będzie z nią kontrastował :)
    Dzięki za odwiedziny! www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo proszę, więc nie jestem sama :D cóż za podobieństwo charakteru :)
      Dziękuję za rady, na pewno skorzystam na przyszłość :)

      Usuń
  6. sliczna sukienka!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/podklad-idealny.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the post! your blog looks great, would you like to follow
    each other ? :)

    Kisses
    http://shinkusara.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  8. osobiście wolę bardziej rozkloszowane, ale Tobie w niej pięknie :) :)

    u mnie nowości, zapraszam :)
    http://xavilove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tym względem to mi akurat jest bez różnicy :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  9. Śliczna sukienka, wyglądasz w niej uroczo i subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka, niektóre są kosmiczne :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny blogg :D <3 :* Co powiesz na wspólną obserwację?
    Zacznij na pewno się odwdzięczę.

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka prześliczna :-) bardzo ładnie w niej wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely dress. :)
    Would you like to follow each other? Just let me know, where (GFC, Bloglovin, Twitter) you are following, and I follow you back. :)

    P&P style ❤ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie wyglądasz w tej sukience! Ta koronka dodaje jej niesamowite uroku i wdzięku- świetny wybór :)
    Oo tak... 18stka. kiedy to było.... :) hehe
    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Zdecydowanie tak, więc postanowiłam nie obwieszać się już żadną biżuterią :)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  15. Pięknie wyglądasz w tej sukience!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Co myślę? Delikatna, subtelna, bardzo kobieca. W moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  17. O matko kochana! :* Sukieneczką znalazłaś cudną, Ty jesteś cudna:) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz tak delikatnie i kobieco :) bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń