sobota, 2 sierpnia 2014

Ach ! jak przyjemnie .

Powraca do nas ciepełko :) Super ! Według mnie nie ma nic lepszego niż otulające promienie słońca :) Wtedy automatycznie dostaję zastrzyk pozytywnej energii - ciężko usiedzieć mi w miejscu, a co najlepsze robię się strasznie gadatliwa :D Przekonała się o tym moja mama, która towarzyszyła mi siedząc na tarasie podczas mojego dzisiejszego opalania :) W związku z tym musiała mnie ona co chwilę upominać, bo strasznie się kręciłam. Uwierzcie, że czasem sama siebie nie poznaję, naprawdę :D 
Muszę przyznać, że trochę mnie to słoneczko chwyciło. Dodatkową mobilizacją do bezczynnego wylegiwania się była świadomość, że nie mogę być aż takim bladziochem - w końcu to wakacje ! :)
Obserwując inne dziewczyny zaczęło być mi żal, że podczas mojego wyjazdu nie miałam takiej możliwości. Jednak z drugiej strony to dobrze, teraz przecież też mogę to nadrobić. Po co miałam wiecznie wylegiwać się na słońcu i nie korzystać z wyjazdu w bardziej intensywny sposób? 
Hmm.. no też właśnie - zostawiam Was z kilkoma fotkami :)



A Wy lubicie się opalać? 
Buziaki ! :*

39 komentarzy:

  1. Ale masz figurke ;)) zazdroszcze ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Lato bez słońca to nie lato. Zimą jest śnieg, jesienią deszcz taka kolej rzeczy. Ja też marudzę bo fakt upały są czasami fatalnie męczące jednak wolę taką pogodę niż deszcz albo co gorsza duchotę bez słońca z niebem pełnych chmur.
    Piękny włosy masz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, skoro już jest lato to niech i ta pogoda się utrzymuje :)
      Oo, dziękuję ! :)

      Usuń
  3. kocham się opalać! ale w pobliżu musi być jakiś zbiornik z wodą (basen, jezioro, morze) do schłodzenia, bo długo na słońcu nie mogę wytrzymać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka chudzinka! :)
    http://sensiblees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam się opalać ale leżenie plackiem mnie męczy xd

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam słońce, ale opalanie szybko mnie męczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię się opalać, ale czasami się tak spieke, że skutki są nieprzyjemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się nie podoba opalenizna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz figurkę!!!:))) pozdrawiamy aboutagirlzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię słońce, ale nie lubię lezeć plackiem i się opalać :)
    Wolę jak opalenizna łapie mnie podczas jakiejś aktywności :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Leniuchowanie <3
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja strasznie nie lubię się opalać, po 5 minutach się kręcę i w końcu rezygnuję. Też wolę aktywnie spędzać czas jak leżeć plackiem, bez sensu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam to samo, słońce = energia. Jaka figurka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka urocza chudzinka :)
    Leniuchowanie to zdecydowanie moja ulubiona wakacyjna czynność :D
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie ma co sobie żałować skoro jest taka możliwość :D

      Usuń
  15. Opalać się uwielbiam!!! <3 Gdy tylko jest słoneczko siedze nad wodą na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i prawidłowo, trzeba korzystać z tak ładnej pogody ! :)

      Usuń
  16. Mam już dość tych upałów, a opalać się nie lubię. Za to uwielbiam wiosne i jesień.

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię się opalać, ale nie przy takich upałach jak panują bo to już jest niebezpieczne:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja :) można się opalać, ale przede wszystkim trzeba to robić z głową :P

      Usuń
  18. U mnie niestety od kilku dni tylko deszcze i brak słońca :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz wspaniałą figurę ! No i smaka mi narobiłam tym deserem *,*
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* następnym razem się podzielę ! :D

      Usuń
  20. dawaj tego loda :) mniam
    Uwielbiam sie opalac!
    xoxo
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz! Urocze skarpetki :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham opalanie ;D Chyba mój organizm też ładuje się energią słoneczną, bo w lecie od razu czuję, że żyję i też chce mi się więcej gadać i śmiać.. to musi być zasługa dobrej pogody :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Słoneczko działa na mnie bardzo pozytywnie :)
    Lubię się opalać, szczególnie nad wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale chudziutka jesteś ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. jaka Ty jesteś śliczna, na dodatek taka seksowna *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Opalać się to ja uwielbiam.. Ale niestety pogoda na to nie pozwala:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy więc nadzieje, że się jeszcze poprawi :)

      Usuń