wtorek, 29 lipca 2014

Wyższa bez szpilek? Jasne !


Martwisz się, że masz zaledwie 160 cm albo kilka centymetrów ponad? Niepotrzebnie ! Sama mam tylko 164 cm :) Jednak zamiast skupiać się na tym - zamień swój wzrost w atut. Nie masz powodów do rozpaczania, gdyż masz więcej możliwości niż wyższe dziewczyny.. Szpilki to nie jedyny sposób na to, żeby sprawiać wrażenie wyższej. 
Daj więc odpocząć swoim stopom, a wysokie obcasy pozostaw na okazje, które ich wymagają :)


1. Do płaskich butów wybieraj obcisłe spodnie i spódniczki przed kolano. Te zakrywające kolano optycznie nas skracają.

2. Bez zażenowania przeszukuj działy dziecięce. Nie dosyć, że ubrania będą wreszcie pasowały, to w dodatku kupisz je za niższą cenę. Szanse, że zobaczysz kogoś ubranego w to samo maleją niemal do zera.

3. Płaskie buty i sandałki, które odsłaniają dużo ciała (szczególnie te w beżowych odcieniach) optycznie wydłużają nogi - nie podkreślają odcięcia w kostce.

4. Zainwestuj w spodnie lub spódnicę z wysokim stanem oraz górę odsłaniającą niewielki fragment ciała. Nic tak nie podkreśla talii i pupy jak one ! :)

5. Wybieraj szerokie botki tuż za kostkę. Im więcej nogi pokazujesz, tym lepiej. Pamiętaj jednak, że do takich butów musisz mieć wąskie spodnie. 

6. Możesz być pewna, że to co na innych jest dłuższą bluzką będzie dla ciebie mini sukienką. Korzystaj więc z tej okazji, gdyż tradycyjne mini mogą sięgać do kolan :)

7. Drobne łańcuszki będą idealne. Podobnie w przypadku pierścionków i bransoletek - wybieraj te mniejsze i twórz własne zestawienia.


Masz jeszcze jakieś wątpliwości? - Ja nie :) Po co nieustannie katować się chodząc w wysokich obcasach.. Od teraz zapamiętaj sobie jedno - małe jest piękne ! :) i krocz dumnie, będąc nawet w płaskich butach :)

26 komentarzy:

  1. Swietne rady dla niskich osób, do tego wyprostowana sylwetka i dodatkowe 5 cm gotowe :D choc ja sama jestem zadowolona ze swojego wzrostu, 171cm to chyba tak akurat :D chociaz czasem chcialabym byc nizsza :D masz swietnego bloga, dlatego obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, wyprostowana sylwetka też dużo robi :)
      Dziękuję, miło ! :)

      Usuń
  2. Kochana co do komenatrza Twoje pozostawionego u mnie- baw sie kolorowymi cieniami ;)) zobaczysz w czym sie dobrze czujesz, to tylko moze dodac pewnosci siebie i sprawic wiele radosci.

    A ja do niskich nie naleze ;p mam problem z tym, bo jak zakladam szpilki to jestem rowna wzrostem z facetem swoim ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się wreszcie odważyć - nic mi nie szkodzi ;)
      Tak to właśnie jest widzisz z tym wzrostem :D

      Usuń
  3. U mnie również 164cm. i choć czasami żaluję, że nie mam długich nóg to i tak lubię mój wzrost:)
    Btw. co do działow dziecięcych, masz jakiś konkretny sklep na myśli ? :)
    Słyszałam, że w Zarze można tak robić, ale czy coś jeszcze khmm:)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, nie mamy co narzekać - większe pole do popisu :)
      Mam również na myśli dział dziecięcy w H&M (rozmiarówka 134-170cm, więc się mieścimy) sama niedawno kupiłam tam sobie szorty, a mam z nimi problem, bo odstają mi zwykle przy udach..

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Świetny post, daje sporą doże użytecznych rad:)!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego W wolnej chwili zapraszam na ostatni post;
    http://alanja.blogspot.com/2014/07/z-magda-w.html

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny post , mimo że nie zaliczam się do tych najniższych lubie takie porady.. bo jak widzę niektóre dziewczyny jak się krzywdzą złym doborem ubrań... wszystkie powinny tutaj zaglądnąć i to przeczytać!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że post przypadł do gustu :) masz rację, niektóre dziewczyny to chyba kierują się głównie zasadą, bo modne.. nie zwracając już uwagi na to, czy pasuję to do ich sylwetki itp. :D

      Usuń
  6. Fajny post :) Choć ja mam zupełnie odwrotnie bo mierzę 178 cm ;)
    Obserwuję, będzie mi miło jeśli zrobisz to samo :)
    opis

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam 165 cm i dla mnie Twoje porady są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe porady :) muszę wybrać sie na ten dział dziecięcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, może akurat coś wypatrzysz :)

      Usuń
  9. Fajne sposoby, ale ja uwielbiam wysokie buty! ;)

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale postanowiłam nie męczyć nieustannie swoich stóp ;)

      Usuń
  10. Bardzo fajne rady, sama jestem niska, więc zapewne z nich skorzystam :))
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez jestem niziutka bo mam 165 cm wzrostu ale ciesze się z tego bo właśnie małe jest piękne ;) i jakoś mi to nie przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja akurat nie muszę się optycznie "wywyższać", jednak rady ciekawe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdecydowanie się z Toba zgadzam :D Ja nie chodzę w butach na obcasie, bo nie lubię. Uwielbiam baletki, trampki, płaskie sandałki. Wygodne i ładne ;) Pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  14. No ja niska jestem i te rady przydadzą mi się ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe rady, zapewne pożyteczne osobom niskiego wzrostu, jednak ja do tych osób nie należę - mierzę ok. 175cm!
    Masz rację - szpilki to istna katorga dla naszych stóp! :D

    Zapraszam:
    tangled-thoughtss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń