środa, 9 lipca 2014

Summertime

Wróciłaaaam :) niby to tylko kilka dni - jednak szkoda, że tak szybko minęły..
Pomimo mojego lęku do wody i tak było świetnie :D jezioro, dobre towarzystwo.. to robi swoje :) Muszę przyznać, że potrzebowałam takiej odskoczni od codzienności - bez zastanowienia chętnie wróciłabym tam znowu ! :)


Jakby nie patrząc ostatnio pogoda nas coraz bardziej rozpieszcza.. jednak jak na marudę przystało mogłabym dodać, że zbyt przesadnie :D Kto lubi topić się w słońcu? Uwierzcie, że nawet uwielbiane przeze mnie słoneczko powoli zaczyna dawać mi się we znaki.. :) zauważyłam, że w tej kwestii nigdy nie można mi dogodzić, no cóż.. wygląda na to, że ten typ tak ma :D

Po raz kolejny za często mnie tutaj nie ma.. Pewnie nasuwa wam się pytanie dlaczego? 
Głównym powodem jest moje okropne LENISTWO.. wolę również ten czas przeznaczyć na wyjścia ze znajomymi :) Częściej możecie mnie zaobserwować na photoblogu :) gdzie nie oszukujmy się, ale szybciej jest mi dodać zdjęcie nie robiąc wpisu niż za wszelką cenę coś bezsensownie tutaj nabazgrać :) Krótko mówiąc: żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce :D


Pozdrawiam, do następnego ! :*


29 komentarzy:

  1. Oj tez bym chciala sie wyrwac na kilka dni nad wode w te upaly... Ale na to musze jeszcze poczekac bo na razie mam praktyki w szpitalu ;( ale dobrze, ze sie swietnie bawilas! Oby tak dalej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczysz, zleci Ci i też się wybierzesz ;)

      Usuń
  2. Ja tam słoneczka nigdy nie mam dość i kocham upały :) Masz cudowne szorty!

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te jestem leniwa, a nawet w ładną pogodę nie chcę mi się wyjść z domu :p
    Poklikałabyś u mnie w linki w poscie? zabiegam o wspołpracę i to na prawdę dla mnie ważne. Oczywiscie się odwdzięczę :)
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/2014/07/sheinside-poraz-drugi.html

    OdpowiedzUsuń
  4. zajrzę na photobloga, uwielbiam kiedy ludzie zamieszczają zdjęcia, wspomnienia itp :)
    >> mój blog <<

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczną masz figurę kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę sama o założeniu photobloga, świetny pomysł :) i najważniejsze, że odpoczynek się udał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) ja mam photobloga od 6 lat i mimo, że usuwałam kilka razy wszystkie zdjęcia to i tak zawsze chętnie tam wracam :)

      Usuń
  7. jaka figura! No i piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam identyczny sweterek tylko że żółty;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :)
    Jeszcze nigdy nie miałam Photoblog`a i chyba to teraz zmienię :)

    ania3231.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) no pewnie, dlaczego nie :)

      Usuń
  10. Świetne masz spodenki ;) Gdzie kupiłaś ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post i zdjęcia ; )
    Zapraszam również do siebie - http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz mega figure ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog!

    http://its-me-victoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń