niedziela, 8 czerwca 2014

Sandały idealne? letnie propozycje .

Piękny weekend, pogoda nas wręcz rozpieszcza :) Pozostaje tylko rozłożyć się na słoneczku, ale oczywiście z umiarem :) nie ma nic gorszego niż nadmierne, bezmyślne opalanie..

Przygotowałam dla Was tym razem kilka propozycji płaskich sandałów na te przyjemne, ciepłe dni. Zwróćcie jednak uwagę, że są one w podobnym stylu :) Dlaczego? ponieważ w tym sezonie najbardziej przypadły mi one do gustu :) Uwierzcie.. nic mnie tak nie drażni jak fakt, że niektóre buty wyglądają świetnie tylko na obrazku czy sklepowej półce - po przymierzeniu efekt jest wręcz odwrotny. Najważniejsze jest byśmy dobrze się w nich czuły oraz przede wszystkim żeby były dla nas wygodne. Po co męczyć się chodząc w nich tylko ze względu na ich wygląd? myślę, że to bezsensu.. w szczególności, gdy przy takiej temperaturze łatwo o jakiekolwiek odparzenia, otarcia.. :)

1. Bershka, 69.90 PLN

2. bonprix, 59.99 PLN

3. DeeZee, 49.00 PLN

Szczerze mówiąc to nie przepadam za płaskimi sandałami. Kiedy wreszcie się na jakieś zdecyduje to najpierw muszę nieźle pomarudzić :D Postawiłam na nr 1, a jaki jest Twój typ? :)


58 komentarzy:

  1. śliczne sandałki najładniejsze te czarne i nibieskie

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne sandały - czarne
    http://www.silverchaine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. sandaly z pierwszego zdjecia skradly moje serce ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie wszystkie sandały zaproponowane przez Ciebie są śliczne :) Nie wiem na które bym się zdecydowała, gdybym miała wybierać, bo wszystkie mają coś w sobie. Trudny wybór! :)

    http://check-to-check.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też tak myślałam, jednak zakupiłam te pierwsze - okazały się one moim faworytem spośród wszystkich zaproponowanych tu sandałów :)

      Usuń
  5. te pierwsze najładniejsze! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawda śliczne są te sandałki <3
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    http://love-is-lovee.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podobają miętowe ;)
    Zapraszam do siebie :)) !
    http://karolinaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie również najbardziej podobają się te pierwsze. :) Ja lubię sandałki na płaskiej podeszwie, ale koturnami też nie pogardzę. ;p :)

    https://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) koturny też są świetne ! :P

      Usuń
  9. Na wszystkich zdjęciach są świetne sandałki. Jednak mi najbardziej podobają się wszystkie kolory z tych ostatnich z DeeZee za 49,00 zł. :)
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) trzeba też przyznać, że spory wybór kolorystyczny tych z DeeZee :)

      Usuń
  10. Kiedyś lubiałam sandały, ale od 2 lat prawie wcale ich nie zakładam, zdecydowanie wolę balerinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie jestem tak na 100% przekonana do sandałów, jednak postanowiłam nie grzać się cały czas w balerinkach czy trampkach :)

      Usuń
  11. Zakochałam się w tych od Bershki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz całkowitą rację, ważne by dobrze czuć się w bucie ;)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ! przede wszystkim wygoda ;)

      Usuń
  13. Pamiętam jak byłam malusia nosiłam identyczne :D Koralowe z bonprixa idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczne sandałki! Szkoda tylko, że zazwyczaj są niewygodne. . .
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam nosić sandały, właśnie muszę kupić sobie nowe na lato :) Z tych co pokazałaś, wybrałabym numer dwa ;)
    kikaa-blog.blogspot.com-kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze co zauważyłam wchodząc na Twojego bloga, to bardzo przejrzysty i jasny wygląd! Od razu aż chcę się go czytać. Posty są bardzo ciekawe i czekam na kolejne. Zdjęcia bardzo dobrej jakości, no i oczywiście Ty jesteś śliczna.

    http://petmalimi.blogspot.com/ - dopiero zaczynamy
    .
    petmalimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie mi się podobają te brązowe <3

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne te od Bershki!!
    ale racja, trzeba kierować się wygodą, a nie wyglądem :)

    annatty-y.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się ! :) wygoda to podstawa, później cała reszta :)

      Usuń
  19. O moje sandałki :) Ja też stawiam na wygodę :)
    zawsze noszę płaskie obuwie :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje też są świetne - podobają mi się :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Sandałki jako perfekcyjne obuwie na lato^^ Uwielbiam je za wygode.
    Zapraszam do mnie ^^ Co powiedz na wspólną obserwację? Odpowiedz u mnie :3 http://everythinfispossible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. te pierwsze kremowe są idealne :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Sandałki są świetne, bardzo podoba mi się ich fason. Ja się dziś zaopatrzyłam w nowe buciki, czarne na koturence, też sandałki. ♥ Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. 1 faktycznie najładniejsze :))

    ps zerknij do mnie http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba też przyznać, że są ładnie wykonane :))

      Usuń
  24. świetny wpis! ja uwielbiam sandały i klapki - najlepsze buty na lato!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem jednak zwolenniczką trampek na lato ;D ale są ładne ;D fajny desing, taki delikatny i nieźle się prezentuje ;p

    http://jakprzegractowalczacdokonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem najładniejsze są te pierwsze ♥

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak ! mi również od razu wpadły w oko :)

      Usuń
  27. Te pierwsze są świetne :) i nawet cena w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One na początku kosztowały 159.. :) ja akurat trafiłam na przecenę i ostatnie z moim rozmiarem :)

      Usuń
  28. Świetny wybór obuwia :) Te na pierwszym zdjęciu wpadły w mój gust :)!

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. mnie się podobają 2 ;) poza tym świetny blog ;) zapraszam do siebie ;)

    http://voguepin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny design bloga! buty nie w moim typie...


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. pierwsza para i za taką cenę to bym się zdecydowała ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsze są prześliczne :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. te sandałki koktajlowe są genialne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. te pierwsze są śliczne ;D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. też nie przepadam za płaskimi sandałami, te wyżej wszystkie w takim samym klimacie.. EWENTUALNIE mogłabym się na takie skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt są one podobne, bo akurat w takim stylu mi się teraz podobają - jednak o tym uprzedziłam we wpisie ;)

      Usuń
  36. te pierwsze są naprawdę super:**

    OdpowiedzUsuń