niedziela, 22 czerwca 2014

A lazy day .

Witajcie ! Muszę przyznać, że ostatnimi czasy jestem nie do życia.. wiecznie czuję się zmęczona, a to dokucza mi ból głowy.. Dzisiaj mamy niedzielę, która pewnie zwykle każdemu kojarzy się z nudą. Niestety u mnie nawet dni powszednie zaczęły przybierać taką postać. Ta totalna monotonia zaczyna mnie niszczyć :/ Przykre to ze względu na obecne już wakacje, gdzie na samą myśl o beztroskich chwilach nie powinno brakować mi energii. Przynajmniej zawsze tak miałam.. 
Eee.. wygląda na to, że marudzenie mi chyba najlepiej wychodzi :)

Jednak jak się tutaj ruszyć z domu, gdy przez połowę dnia towarzyszy nam tylko deszcz? 
Hmm, a no właśnie..
Czekam więc na przyzwoitą pogodę, a już w szczególności na zbliżający się kilkudniowy wyjazd. Mam nadzieję, że odmieni on moje nastawienie i znacznie poprawi samopoczucie. Chociaż co do tego to nie mam wątpliwości, bo nie ma dla mnie nic lepszego niż odpoczynek przy ukochanej osobie :) a przecież już sama jego obecność pozytywnie na mnie wpływa :)

Teraz pozostaje mi rozłożyć się na łóżku i chwycić za gazetkę :) 


Co tam u Was, macie podobnie? Mam nadzieję, że nie :)
Jakieś plany na wakacje? Śmiało, pochwalcie się :)

Trzymajcie się ciepło! :*

29 komentarzy:

  1. Narzekać to ja też lubię, niestety bądź stety nie mam czasu na to, bo ciągle się coś dzieje :) a Joya też mam, uwielbiam go przeglądać <3 P.S. jak mogę Cię prosić, byś nie zostawiała linku do bloga. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. nic się nie stało, ale tak lepiej się czyta :) Czekam na kolejne posty :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog będe wpadać częściej ;)))
    planów nie ma na wakacje narazie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie lubię narzekać i staram się od tego się odzywczaić. Szkoda życia na marudzenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ostatnio kupiłam JOY! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma co marudzić najlepiej biegać! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jadę do Francji i Londynu :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To chyba przez tę pogodę, tak ciężko się żyje.. ładne zdjęcie! :)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardzo możliwe.. dziękuję ! :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Trzymam kciuki, żeby wyjazd się udał! :D

    Mam wieeelką prośbę! Poklikasz w linki sheinside z ostatniego postu? Bardzo mi zależy!
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też jestem nie do życia, ale to wina pogody ;/
    Ładna jesteś :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety.. pogoda płata nam figle :/
      Dziękuję, miło :)

      Usuń
  11. Jesteś bardzo ładna, udanego wyjazdu ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjecie. Piękny make up. Ja jestem też ciagle zmęczona.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w tym roku Chorwacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcie. :))
    Udanego wyjazdu. :*

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak.. Zacznij i odp.u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety, mam tak samo jak ty :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zdjęcie :) Ja jadę na obóz językowy :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Great :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń