piątek, 30 maja 2014

MIYO mini drops .

Muszę przyznać, że sama jestem zaskoczona jak ten czas szybko ucieka. Ostatnie dni maja, a ja przychodzę do Was dopiero z 3 wpisem w tym miesiącu :( pochłonięta codziennością, ostatnio także zaliczeniami przed zakończeniem semestru nawet nie zdawałam sobie z tego sprawy. Ubolewam nad tym, ponieważ lubię mieć kontakt z moimi czytelnikami :) Z racji tego w każdy możliwy sposób staram się tu zaglądać i jestem pełna nadziei, że wkrótce zdarzać się to będzie o wiele częściej :) Podwójnie mi miło, gdy czytam jak wyczekujecie kolejnego wpisu. Chciałabym Wam również bardzo podziękować za tak wielką liczbę odwiedzających jak i obserwujących mojego bloga. Od kiedy tutaj jestem ta liczba ciągle wzrasta, a na mojej twarzy pojawia się wtedy jeszcze większy uśmiech. Zdaje sobie przecież sprawę, że nie ma mnie zbyt często, jednak Wy mimo to się tutaj pojawiacie :) 

Dzisiaj kolejna porcja lakierów do paznokci, które jak dla mnie są wręcz idealne na te coraz częściej pojawiające się słoneczne dni :) Poza tym chciałabym zaznaczyć, że jestem otwarta na kolorowe odcienie i mam maleńką obsesję na ich punkcie :D 
Tym razem chciałabym pokazać dwa z nich: Mint oraz Lollipop choć dziwię się, że nie zgarnęłam ich o wiele więcej. Uwierzcie mi, że naprawdę można się nieźle zaopatrzyć poprzez szeroki wybór kolorystyczny i w dodatku przy tak niskiej cenie :) Waha się ona od 2.99 zł do niecałych 5 zł w zależności od promocji. Ich konsystencja jest płynna i dosyć długo taka pozostaje.. u mnie wręcz do wyczerpania buteleczki ze względu na to, że nauczyłam się trzymać je w lodówce przez co w ogóle nie gęstnieją :) Plus też za niewielką pojemność, co sprawia, że zdążę je zużyć nim mi się znudzą :D Dochodzi do tego również szybkie schnięcie :) Minusem jednak może być ich dostępność.. nie każda z Was pewnie ma możliwość kupienia ich. W zależności od odcienia niektóre kryją za pierwszym razem, a niektóre potrzebują drugiej warstwy. Ja osobiście mogłabym je polecić każdej z Was, jestem z nich zadowolona i tylko czekam aż wynajdę kolejne soczyste, optymistyczne kolory :D Hmm.. tylko spójrzcie czy nie robi się Wam cieplej na ich widok? Ojj.. mi zdecydowanie tak ! :)


Pozdrawiam, do następnego ! :*

22 komentarze:

  1. Bardzo lubie kolorowe i żywe lakiery do paznokci. Od razu świat wygląda weselej. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne paznokcie <3
    Zaobserwujesz? Może wkońcu się uśmiechnę....
    Odwdzięczę się jakoś <3
    http://baatmaaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Typowo letnie kolorki, prezentują się b.ładnie:-)
    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadłam przez przypadek, ale zostanę na dłużej ♡ super blog , Pozdrawiam ♥

    ♛ jugii.blogspot.com ♛
    a może tak wspólna obserwacja?♥ jeśli tak zaobserwuj mnie i mi napisz, a ja się zrewanżuje ♡.l

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie wyszly paznokcie!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous colors!!! Love your mani, so cute and adorable. Lovely blog here. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolory :) Muszę wypróbować lakiery Miyo, jeszcze nie miałam żadnego w swojej lakierowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne kolorki :) lubię lakiery tej firmy :3

    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij u mnie i daj znać ;)
    http://aparatem-przez-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ich kolory, natomiast gorzej z wytrzymałością, bo na drugi dzień widać było odpryski.
    ♀ blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny manicure :)
    Kolory bardzo ładne, aż chcę się kupić ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam lakierów tej marki ale ten żółty jest obłędny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kolory :D
    Zapraszam do mnie
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kuś kochana nie kuś...kolorki niesamowite...

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne zarowno pod wzgledem kolorystycznym, ale takze dlatego, ze nie odbijaja tak paskudnie swiatla jak inne ;)


    Mogę liczyć na kliki w najnowszym poście?
    Proszę, to dla mnie bardzo ważne ;*
    Do wygrania post promocyjny ! ;)
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog i świetnie piszesz! :*
    http://paulaa-fashion.blogspot.com/2014/06/white-blouse.html Mogę prosić o poklikanie w link podany tutaj?
    Wzamian polecę Cię w następnym wpisie, a również będę mogła zorganizować rozdanie.
    Obserwacja za obserwację?
    Pozdrawiam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne lakiery barzo mi się pooba kolorystyka :) tak ten czas strasznie szybko leci sama też nie zauważyłam tego bo byłam pochłonięta poprawianiem ocen
    ZAPRASZAM
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę fajny blog!
    Klikniesz w link do topu pod tym postem : http://julcze-blog.blogspot.com/2014/06/bee-peaceful_4508.html .
    Lub w banner w bocznym pasku na blogu ? .
    Ja na pewno się zrewanżuję ! .
    ;''

    OdpowiedzUsuń
  18. Miętowy kolorek śliczny! :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. ale świetne kolorki + dodaje do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń