środa, 30 kwietnia 2014

Goodbye April, Hello May.

Witajcie ! :) Czas na ostatni - kwietniowy post. Nie, nie spokojnie.. wcale nie mam na myśli ucieczki stąd :) Od jutra rozpoczynamy przecież kolejny miesiąc. Ach ! już maj :) hmm.. a co za tym idzie - majówkowe szaleństwo :) Macie jakieś plany na ten długi weekend? Czy może wolicie spędzić ten czas odpoczywając w domu? :) 

Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną porcję zdjęć. Jednak tym razem robionych przeze mnie :) podczas towarzyszyło nam wspaniałe słoneczko, które mogłoby już pozostać :)

Modelowała: Dominika :)





18 komentarzy:

  1. Miejmy nadzieje, ze majowka minie nam w swietnej pogodzie ;)
    Bardzo.ladne zdjecia i oczywiscie modelka :*

    Moglabym liczyc na kliki w najnowszym poscie? To dla mnie bardzo wazne, odwdziecze sie :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ;) Koleżanka ma piękną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ukrywa coś pod tymi okularami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu słońce raziło, więc okulary były tutaj niezbędne :)

      Usuń
  4. Ja miałam plany, ale.... Jakoś się tak rozmywają. I do tego ta pogoda ;/
    Bardzo ładne zdjęcia i śliczna dziewczyna. :)

    Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/ :)
    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog i post :)
    obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zacznij i daj znać ;)
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. moj ulubiony miesiac :) swietnie wygladasz :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że to nie jestem ja - polecam dokładniej czytać wpisy :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. ja zdecydowanie będę odpoczywać w domku :))

    Zapraszam do mnie na pierwszą notkę - http://pokochaj-zycie.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba majówkę spędzę w domu, ale jakoś korzystam ten wolny czas :) Zazdroszczę Twojej koleżance i figury i wzrostu, bo jak widać jest wysoka.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    www.drianablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam maj, to piękny miesiąc, szczególnie jak pogoda jest słoneczna i ciepła :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz:) ja w domu spędziłam czas.
    Zapraszam chętnie do udziału w konkursie fotograficznym, fajne nagrody do wygrania: http://beyoursele.blogspot.com/2014/05/konkurs-fotograficzny.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ja jestem na tych zdjęciach :)

      Usuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia Ci wyszły !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :) super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te zdjęcia tylko robiłam - nie jestem na nich :)

      Usuń