niedziela, 27 kwietnia 2014

I need your love ♥

Witajcie kochani :) jak Wam mija weekend? mój był trochę pracowity, ze względu na pobyt w szkole - parę zaliczeń, sporo spędzonych tam godzin. Jednak wszystko jest do przeżycia i teraz mogę sobie pozwolić na typowe lenistwo :D Tyle planów, a jeszcze więcej chęci by złapać za aparat i coś zdziałać :) No cóż, zobaczymy co z tego wyjdzie :) a teraz tak jak obiecałam czas na wspólne fotki z Mateuszem - moim kochanym mężczyzną :) co prawda nie wszystkie (gdyż myślę, że grubą przesadą byłoby dodawać taką ilość) ale zawszę coś - zapraszam do oglądania ! :)









Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów współpracy z niezastąpioną Beatą :) cieszy nas oczywiście sam fakt, że jest to dla nas świetna pamiątka. Coś mi się wydaję, że to nie pierwsze i ostatnie spotkanie przed jej obiektywem.

10 komentarzy:

  1. Świetne *.*
    Ślicznie razem wyglądacie. I pomysł na zdjęcia genialny.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna z Was para :)
    Rewelacyjnie wyglądasz, widać, że jesteś szczęśliwa, a ja uwielbiam oglądać takie radosne zdjęcia. Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są piękne szczególnie te pierwsze : )
    Jeśli będziesz mieć czas będzie mi miło jak byś poklikała w linki w moim ostatnim poście .
    Obserwuje bloga i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jeeej kochane są te zdjęcia ♥
    prześlicznie wyglądasz! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te zdjęcia są takie słodkie a zarazem magiczne :) Super z Was para :*

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne zdjęcia , ładna z was para :)
    jaki masz aparat, boska jakoś zdjęć:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam SONY SLT-A37, ale zdjęcia akurat w tym wpisie wykonywane były SONY SLT-A57 :)

      Usuń
  7. zakochańce :) ślicznie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne zdjęcia. Takie namiętne i romantyczne. :)

    Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń