wtorek, 22 kwietnia 2014

Cześć ! :) jak ten czas szybko leci - przynajmniej dla mnie. Hmm.. może macie podobnie? :) Pamiętam jak niedawno jeszcze narzekałam, że jest zimno, ponuro.. a tutaj już prawie koniec kwietnia. W sumie to na pogodę nie mam co nawet marudzić, jest odpowiednia :) jedynym minusem tego wszystkiego staje się tylko moje uczulenie na pyłki drzew.. jak tu funkcjonować, gdy ma się zaczerwienione, łzawiące oczy i uciążliwy katar? niestety w tym roku alergia nie jest dla mnie łaskawa, choć nadal jestem dobrej myśli i mam nadzieję, że objawy się nie nasilą. 


W moim ogrodzie kwitnąco, sami zobaczcie:

 Pozdrawiam ! :)

2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia. Widać, że masz talent do fotografowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, podoba mi się tutaj ;-)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Daj znać u mnie w komentarzu (jeśli się zgadzasz, to zacznij)
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń