sobota, 19 kwietnia 2014

Czeeeść :) Dzisiejszy dzień poświęciłam głównie na sprzątanie, co było dla mnie dosyć przyjemnym zajęciem - pewnie dlatego, że lubię to robić :) co nie znaczy, że nie byłam zmęczona.. bo wręcz przeciwnie. Jednak teraz mogę sobie spokojnie usiąść i odpocząć. Lubię takie dni, jak te świąteczne.. kiedy można pokrzątać się po kuchni, coś sobie podjeść :D choć może to się teraz wydawać dla niektórych śmieszne, bo nie widać po mnie tego nadmiernego apetytu, który mnie czasem dopada.. jednak uwierzcie - pozory mylą :) teraz akurat zajadam drugi kawałek ciasta, mmm.. pyszności :P i zapewniam, że na tym się nie skończy :)

Zostawiam Was z moim zdjęciem spod ręki Beaty :) wczoraj razem z moim facetem również mieliśmy okazję pozować przed jej obiektywem :) więc czekamy na efekty.. jesteśmy z Mateuszem strasznie podekscytowani - tak samo jak i przed :) i po raz kolejny przyznam, że atmosfera w trakcie robienia zdjęć jest dosłownie bezcenna :)


Ściskam Was mocno, miłej soboty :)

20 komentarzy:

  1. Ja nie przepadam za sprzątaniem, ale często to robie ponieważ to świetna okazja na zrzucenie paru zbędnych kalorii ;)
    Życzę Wesołych Świąt ;)
    http://julieeettee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że większość osób za tym właśnie nie przepada :) ale widzę masz świetne podejście w tej kwestii :)
      Wesołych ;)

      Usuń
  2. Wesołych świąt! :)
    Strasznie podoba mi się kolor twoich włosów :)
    +OBSERWUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na zdjęcia myślę że pojawią się na blogu :)
    Wesołych Świąt Wielkanocnych! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się tutaj pojawią :)
      Wesołych ! :*

      Usuń
  4. oj, też lubię święta :D w tegoroczne zjadłam za dziesięciu :P
    śliczna jesteś, pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, więc nie jestem sama :D dziękuję ! :)

      Usuń
  5. Prześliczne zdjęcie :)
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
    Świetny post :)! Uwielbiam Twój styl pisania ;)!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;)
    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne włosy :)

    pozdrawiam i zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fotogeniczna jesteś:) pozdrawiam serdecznie:*)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcie.;-)
    Obserwuje i zapraszam do mnie

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny masz ten kolor włosów :)
    czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń